Hayvanları çok seviyorum benim de bir evcil hayvanım var 1 yasın da bir deneyimim yok ama ablamın kedilerine yavru kedilerine baktım kedilerle iç içeydim
Hayvanları çok seviyorum çocukluğumdan beri hayvanlarla iç içe büyüdüğüm için hayvanlarla iletişim çok güçlüdür özellikle kedi ve köpeklerle uzun yıllara dayanan geçmişim olduğu için ilgilenmeyi çok seviyorum siz yokken ona güvenle bakacağıma onunla birlikte çok güzel vakitler geçireceğimize inanıyorum
Üniversite öğrencisiyim ve aynı zamanda reklamcılık alanında çalışıyorum. Hayvanlar hayatımın her zaman önemli bir parçası oldu. Ailemle birlikte sahiplendiğimiz kedimizin bakımında 8 yıldır aktif olarak yer alıyorum. Bu süreçte onların ihtiyaçlarını, ruh hallerini ve günlük rutinlerini yakından tanıma fırsatı buldum. Hayvanlarla vakit geçirmek benim için sadece bir sorumluluk değil, aynı zamanda büyük bir keyif. Sabırlı, ilgili ve güvenilir biriyim. Kedilerle deneyimim olsa da köpeklerle de çok iyi anlaşırım; oyun oynamayı, yürüyüşe çıkmayı ve onlarla vakit geçirmeyi severim. Evcil dostlarınız bana emanet olduğunda onlara sevgiyle yaklaşır, ihtiyaçlarıyla yakından ilgilenir ve kendilerini güvende hissetmeleri için elimden geleni yaparım.
Ben hayvanları çok seven, sabırlı ve sorumluluk sahibi biriyim. Henüz bir deneyimim olmasa da köpeğinizin konforu ve güvenliği benim önceliğim olacaktır.
Evde kendi köpeğim olduğu için hayvan bakımının sorumluluğunu ve hassasiyetini yakından biliyorum. Onların sadece beslenme ve temizlik değil, sevgi, oyun ve güven isterler. Sakin ve dikkatli biriyim; mama, su, yürüyüş ve günlük rutinlerine özen gösteririm. Emanet edilen cana kendi dostum gibi yaklaşır, rahat ve mutlu hissetmesi için özen gösteririm.
Çocukluğumdan beri hayvanlarla haşır neşirim en saf ve temiz canlı onlar çünkü genelde daha çok hayvanlarla zaman geçiririm. Saf ve karşılıksız sevgi omlarda daha ne diyebilirim.
Uzun süre kedi ve köpek sahipliği yaptım ve şu an 9 yaşında ve 10 aylık kedim var. 4 sene toy poddle sahipliği yaptım küçük dostlarımızla aram çok iyidir
Hayvanlar ve küçük çocuklar ile iletişimim kuvvetlidir. Hasta ve yaşlı köpek bakımında tecrübeliyim, bilgisayar, MS programları, ön muhasebe ve ofis iç-dış personel operasyonu konusunda tecrübeliyim.
Merhabalar, kendimi bildim bileli hayvanlarla içli dışlıyım. Şu anda da husky cinsi köpeğim var. Sizler de köpeğinizi gönül rahatlığıyla emanet edebilirsiniz
Hayvanlar ile güçlü bir iletişimim var. Hayvanlar ile vakit geçirmeyi çok seviyorum. Hemşire olarak görev yapıyorum boş zamanlarımı evcil hayvanlar ile vakit geçirerek harcamak istiyorum.
Deneyimim yok ama uzun süre Pet Shop da çalıştığım için hayvanları tanıyorum, evden çıkmadığım için ve hayvanları çok sevdiğim için böyle bir şey yapmak istedim
Hayvanlar ile aram çok iyidir ve asla korkmam, tiksinmem. Gezdirebilir günlük enerji ihtiyacını artırabilir kişisel bakımını yapabilirim Uygun görüyorsanız geri dönüş sağlayabilirsiniz