Hem lise, hem üniversitede çocuk gelişim bölümü okudum. Ihlas kolejinde 3 yaş grubuyla staj eğitimi gördüm. 1 dönem İstanbul Üniversitesi Kampüs içerisinde bulunan anaokulunda 5-6 yaş grubuna öğretmenlik yaptım. Okul öncesi gelişim dönemine uygun etkinlikler, çalışmalar konusunda tecrübeliyim. Hazırda etkinliklerimi topladığım bir dosyam var. Bakıcı değil öğretmenim.